środa, 24 grudnia 2014

Prolog

Hej jestem Laura Marano mam 22 lata i mieszkam w Londynie a właściwie mieszkała przeprowadzam się razem z siostrami i siostrzeńcem do LA pracuje w przedszkolu a teraz będę prowadzić domowe przedszkole . Pierwsza z moich sióstr  ma na imię Vanessa i też w LA będzie prowadzić swój własny salon fryzjerski. Jest ona naj starsza ma 25 lat. Van od jakiś trzech miesięcy jest zaręczona z Tomem naprawdę super facet, a zapomniałam wspomnieć, że też jestem zaręczona, a  zabawniejsze jest to że Paul jest młodszym bratem Toma. On ma 24 lata. Jest jeszcze Nicola ona ma 23 lata jak widzicie jestem najmłodsza i ona jest lekarzem dokładniej mówiąc chirurgiem.To właśnie ona ma syna. Żeby nie było Nicola na razie z nikim się nie spotyka i z tatą Maksa też nie utrzymuje kontaktu. W sumie to on nawet nie wie że ma syna. Mówiłyśmy jej że powinna mu powiedzieć ale cóż. Ach został jeszcze Maks naj słodszy członek naszej rodziny i zarazem naj młodszy Maks ma tylko 3 lata jak na swój wiek jest bardzo mądrym dzieckiem. Bardzo szybko nauczył się chodzić i mówić. Jest takim naszym oczkiem w głowie. Spędzam z nim bardzo dużo czasu, ale nie dlatego że Nikki się nim nie zajmuje tylko dlatego że mieszkamy razem i mały uczęszczał do przedszkola w którym pracowałam, a teraz będzie w moim domowym przedszkolu . Teraz pewnie zastanawiacie kim są nasi przyjaciele. A więc w sumie to przyjaźnimy się z rodziną  mojego przyszłego męża i Van oni mają bardzo liczną rodzinę bo w sumie trzy siostry i dwóch braci jest ich w sumie razem siódemka. No może trochę w skrócie opowiem wam o jego rodzinie. Zacznę od sióstr Berenika ma 22 i jest modelką, Angelika ma 19 lat i jeszcze się uczy, Tamara ma 16 lat i tak jak Angelika jeszcze się uczy. W sumie to chyba najlepszy kontakt mamy z Bereniką bo jest w podobnym wieku co my. A teraz bracia Kris ma 26 lat i pracuje jako prawnik jest jeszcze Tymon który ma 20 lat i on jest na studiach. Wielką rodzinę ma mój przyszły mąż to może teraz opowiem co nieco o nim. Wiecie już że ma  24 lata i na imię Paul pracuję tak samo jak Nicola w szpitalu jako lekarz. Znamy się 4 lata. Trzy lata temu przeprowadziliśmy się z rodzicami do  Londynu z Los Angeles zostawiając tam przyjaciół i miłość. Przyjaźniłyśmy się zespołem R5 na pewno go znacie bo jest bardzo sławny. Teraz po tylu latach znowu tu wracamy teraz tylko starsze dwie z nas zaręczone i jedna z dzieckiem. Myślałyśmy, że wreszcie wszystko zacznie się układać. Lecz znowu spotkałyśmy nich trzech chłopaków którzy wywrócą nasze poukładane życie do góry nogami.
Jestem Laura Marie Marano oto ja i historia która zmieniła życie moje i moich sióstr i siostrzeńca. Czy na lepsze? To ocenicie sami.

2 komentarze: