sobota, 24 stycznia 2015

LBA

Zostałam nominowana przez Ewcia :* która prowadzi cudownego bloga którego bardzo wam polecam http://www.crimeloveraura.blogspot.com/ Bardzo dziękuje za nominację.

1. Przechodziłaś okres buntu?
Raczej nie może nie zawsze byłam (jestem) grzeczna, ale jakoś tak bardzo się nie buntowałam (buntuje).
2. Zrobisz sobie tatuaż?
Bardzo bym chciała, ale za nim będę pełnoletnia może się to zmienić, chociaż raczej nie, mi osobiście tatuaże bardzo się podobają może nie wszystkie, ale większość tak.
3. Opisz swoją rodzinę-krótko i na temat
Krótko powiadasz? Kochan, szalona, zakręcona, pomocna c:
4. Jaką książkę polecasz?
Bardzo polecam całą trylogie ,,Dary Anioła'' uwielbiam wszystkie te książki.
5. Jak masz na drugie imię?
Nie mam drugiego imienia.
6. Oddałabyś ostatnią krople wody małej dziewczynce?
Sądzę, że tak, ale nigdy nie byłam w takiej sytuacji więc nie mogę być pewna mojego zachowania, lecz prawdopodobnie bym tak zrobiła.
7. Ulubiony deser?
Nie jestem pewna czy żelki to deser, ale jeśli tak to są to żelki.
8. Gdzie mieszkasz (miejscowość)
Wiem, że to głupie, ale boje się podać tu gdzie mieszkam więc jedyne co mogę powiedzieć, że jest mała miejscowość niedaleko Bełchatowa.
9. Masz autograf znanej osoby?
Niestety, ale nie mam :c .
10. Jaki masz styl?
Mój styl jest raczej różny, ubieram się w to co mi się podoba to jest tak jak by mieszanka wielu stylów.
11. Lubisz samego siebie, czy raczej wolisz o tym nie myśleć?
Lubie siebie, no może nie lubię tego, że jestem trochę wredna, ale jak ktoś zalezie mi za skórę to wtedy potrafię być naprawdę wredna, tak to siebie lubię.
Wiem nie umiem odpowiadać na takie pytania.
Ja nominuje świetny blog Basi W http://my-raura-future.blogspot.com/
1. Ile masz lat?
2. Dlaczego zaczęłaś pisać blogi?
3. Czego najbardziej się boisz.
4. Podaj trzy ulubione blogi.
5. Co najbardziej lubisz jeść?
4. Chciałabyś mieć tatuaż?
5. Czego w sobie nie lubisz?
6. Jak twoim zdaniem opisali by cię przyjaciele.
7. Czy masz dobry kontakt z rodzicami?
8. Masz rodzeństwo? Jak tak to ile i jakie.
9. Gdzie chciałabyś pojechać?
10. Ulubiony serial?
11. Ulubiony film


2 komentarze:

  1. Dziękuję ,że odpowiedziałaś!:* i ja również kocham żelki!!*_*(tak,to deser pomysłu mojego)

    OdpowiedzUsuń