środa, 4 lutego 2015

LBA 2

Zostałam nominowana przez Miii Laaa która prowadzi świetnego bloga http://never-say-no-love.blogspot.com/. Bardzo dziękuje za nominacje.

1. Od kiedy prowadzisz bloga.
Mojego pierwszego bloga zaczęłam pisać 20.08.2014, a tego 24.12.2014.
2. Ulubiony kwiat?
Chyba nie mam ulubionego, lubię wszystkie kwiaty.
3. Jaką ostatnio przeczytałaś książkę?
Dary anioła miasto niebiańskiego ognia ( bardzo polecam wszystkie części c: )
4.Grasz w jakąś grę komputerową? Jak tak to napisz jaką.
Ostatni nie gram w gry.
5.Do jakiego fandomu należysz?
R5er,  Lauratic ( nie wiem czy dobrze napisałam) 
6. Ulubiony film?
Niezgodna, Dary Anioła Miasto Kości, Zostań jeśli kochasz,  Ten niezręczny moment.
7. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej lubię dużo piosenek i nie wiem którą najbardziej.
8.Twoje największe marzenie?
Pojechać do Afryki.
9.Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka.
Paulina c: .
10. Co cię najbardziej denerwuje.
Jak osoba której nic nie się nie zrobiło obrabia ci dupę na prawo i lewo.
11. Cieszysz się, że cię nominowałam.
Bardzo się cieszę, to super uczucie jak inni doceniają twoją pracę i cieszę się, że tylu osobą podoba się to co piszę, bo moim zdaniem nie mam do tego za dużego talentu, ale bardzo lubię. to robić.
Jeszcze raz dziękuje, ja nie nominuje nikogo, bo nie wiem kogo czytam tyle cudownych blogów, że nie wiem który wybrać, a jest ich za dużo, żeby wszystkich nominować.
Rozdział dodam albo jutro, albo po jutrze. 

1.Od kiedy pro111wadzisz bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz